9 Eylül 2018 Pazar

OBİ de 3. gün
Obi de 3. günü geride bıraktık. Programın artık ortalarına geldik. Öncelikle bugün içerisinde yaptıklarımızdan kısaca bahsedelim. ilk olarak münazara yaptık arından oyun oynadık "Osmo" ile..
Öğleden sonraki etkinliğimiz "Bilgisayarsız programlama" idi.
  "Geleneksel oyun-Dijital oyun" MÜNAZARA





Aslında  bu münazarayı hazırlarken  bir çok kişiden şunları duyuyordum..... "ikisini birbirinin alternatifi olarak düşünmemiz yanlış bence....", "genel oyun özel oyunu içerir...." "bizim bunları karşılaştırmamız doğru mu...."

Münazaranın kazananı hangi grup oldu? diye merak edenlere.... Her iki grup da değil aslında ;) Münazaranın kazananı bizim burada edindiğimiz deneyimlerle şimdinin ve geleceğin çocukları kazandı diye düşünüyorum. :)

Evet bence de karşılaştırmamız doğru değil :) Aslında her iki grup da bunun farkındaydı.
Ardından OSMO ile "Dijital oyun somut nesnelerle nasıl oynanır?" bunu deneyimledik.




OBİ Programı ilk gördüğümde bilgisayarsız kodlama nasıl nasıl olabilir ki? diye düşünmüştüm. Kağıt üzerinde etkinlikler yapıyoruzdur heralde, nasıl olacak ki başka vs. derken. Kodlamanın aslına gerçek hayatın içinde birebir var olduğunu öğrenmiş oldum. 

1 yorum:

OBİ DE 6. GÜN İlk olarak Uygulama marketlerindeki okul öncesi dönem çocuklarına göre hazırlanmış eğitim kategorisindeki Türkçe örnek uygula...